Femte mars

Ikväll ska jag träffa Anna och Malin! Det blir skvaller, hockey och öl. En perfekt torsdagskväll.

Just nu sitter jag på biblioteket och försöker döda tid. Jag brukar alltid chansa på att det går tåg, jag är inte planerartypen, så jag knallade iväg till tågstationen för att hoppa på första bästa tåget till Karlstad. Yes, om 50 minuter alltså. Så frustrerande! Då hade jag ju massa tid för att fixa till mig! Nu luktar jag matos efter jobbet och jag känner mig allmänt ofräsch. Borde hålla mina nyårslöften lite bättre. Bättra på hygienen.. Hehe nej då utan "styra upp mitt liv" som hittas lite längre ner.

Men rätt bra ändå, nu tar jag ju tillfället i akt att blogga. Det har varit dåligt med uppdateringar på sistone men nu fan, jag har till och med lagt ner kameran i väskan. Ojojoj vad det ska dokumenteras, fotas och bloggas i framtiden! Det är blir åtminstone kul för mig att titta tillbaka på lite längre fram.

Kommentarer
Postat av: erika

och kul för mig:)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback