Fbk-Brynäs 1-0!

Skvaller, hockey och öl blev till en spontan utgång. Matchen var tråkig att titta på förresten, jag gillar inte att titta på sport på tv. Live däremot är grejer! Ska försöka haffa biljetter till en hemmamatch snart.

Vi förfestade hemma hos Anna, fem tjejer blev vi till slut.

Victoria kom och förfestade med oss.

Det var kul att gå till Ankan helt ofixad och i trasigt linne. Det blev minst sagt varmt att dansa i mina knähöga vadderade mockastövlar. Jag såg nog ut som en glad och svettig liten hund på dansgolvet.

Min kropp känns lite misshandlad idag. Varenda liten del av mig är uttorkad, det syns att jag var ute igår! Ikväll blir det säkert Ankan igen, eller vad säger du Erika? ;)



Jag posade i mammas söta mössa under tidsdödandet på biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Lomina

Vad bra att ni hade kul! :D

MATCHEN SLUTADE 2-0!;)

Nu ska jag iväg och göra matteprov snart!:S



WISH ME LUCK!

Postat av: erika

va synn att de inte blev någe... vi satt och drack öl här hemma med bös, jesper och dio. sen gick vi mot ankan, men det var så sjuukt lång kö att jag och emil gick till subway istället... mer värt! :)

2009-03-07 @ 13:38:04
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback