Jag luktar pojke.

Förut i duschen upptäckte jag att min egen duschtvål var helt slut. Tog lite Axe istället och uh vad mysigt jag luktar nu! Men seriöst, den var jättebra, småsmå peelingkorn och den luktade smarrigt, cactus milk, inte alls speciellt killigt.

Nu sitter jag här igen och nu ringer det.

Haha, det var Linda från jobbet! Vet ni varför eller? För att kolla om jag har kommit upp ur sängen. Underbart! Det är inte alla som får väckningssamtal från arbetskompisen.

Men anyways, jag har lite dåligt om tid (Linda har ett skäl att ringa mig så här på "morgonen") så jag gör två flugor på smällen (allas vår Anders, obs! mediaskämt.) Äter frukost och bloggar. Polarbröd med hushållsost och o'boy. Barnsligt gott.
Nu ska jag multitaska ytterligare lite. Blåsa håret och sminka mig. Fan att man ska vara snygg också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Denna Anders. Honom saknar man ju!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback