Jag gillar inte rubriker.

Jaha, i brist på annat så skriver jag av mig lite här.

Jävla bajs, jag har tråkigt. Fast idag har jag faktiskt gjort något. Jobbat lunch på Killingen. Hela fyra timmar blev det fast jag får bara betalt för tre och en halv, vi lunchar själva också. Idag har jag ätit kyckling med mangocréme, ris och massa färska och ångkokade grönsaker. Himlans gött.

Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den här dagen. Hem och städa rummet kanske. Se på tv.

Har inga intressanta tankar. Eller jo förresten, kollade på tv i igår (storskräll!) Tvkristallen eller vad det nu heter. Gud, vad pinsamt det var! Programledarna fick alldeles för mycket tid att svamla runt och dra dåliga och torra skämt. Jag vet det är säkert inte lätt när det är direktsändning men ändå. Inte bara det, dem förinspelade reportagen nådde ju botten. När bandet hade rullat klart och dem var tillbaka i stadion igen hördes några spridda handklappningar och när kameran zoomade in publiken (folk kända från tv) hade många ett förbryllat ansiktsuttryck som verkade säga "Vad i helvete var det där? Ha ha..?" Orkade inte kolla klart på skiten. Stör mig.


Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag blev också besviken. Jag orkade inte ens försöka titta igenom det! På fredag kommer vi hem ser det ut som:)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback