You can't hurry love

Vilken skrivarsvacka.

Idag har jag jobbat 7,5 timmar. Det gick otroligt nog bra att börja klockan åtta på morgonen. Vilken superkvinna va? Fast lite trött är jag ändå.

Nu är jag hemma och har bråttom. MEN GUD SÅ OVANLIGT! Jag undrar hur en dag utan tidspress och stress känns? Jag ska hinna med att städa mitt rum, hallen och badrummet. Duscha och helst raka benen. Platta håret och sminka mig. Sen är det kläder också. Jag har en timme och en kvart på mig innan bussen går. Det kommer sluta med att jag sätter upp håret i en tofs, springer till bussen som jag precis hinner med och dyker upp på förfesten svettig och osminkad. Dessutom utan att ha städat rummet, hallen och badrummet. En helt vanlig fredagskväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback