yees - 20 aug 2005 17.11

"jag har fått jobb. oh yeaaah. glada killingen. har du tid över kan du väl titta in så jag får plocka upp ditt glas. eller nåt. de huvudsakliga arbetsuppgifterna är plocka disk, diska disken och inte ha sönder allt för mkt. har jobbat sen i måndagen den 15 augusti. fyra gånger har det blitt än så länge. har haft sönder tre stora drinkglas (inte för jag tappade dem utan jag drog typ sönder dem, är jag hulken eller?) och en tallrik som råkade stå på kanten av diskbänken när jag gick förbi. jag har alltså inte tappat nåt än. bara plastglas, men whatever. jobbade 8 timmar igår. de är MKT! som en vanlig arbetsdag. fast från 20.00-04.00. tänk på det ni, stå och diska kl fyra på morgonen. det är hårt. men tur att man är en kvällmänniska så man är någorlunda pigg. ikväll kommer det dragqueens :D and yesterday snowstorm was there. de är de som sjunger "sommarnatt, när jag glider fram i mörket aaha. SOMMARNATT blablablabla" och "hon älskar mjuk hon älskar hårt hon älskar snabbt hon älskar mig" m.m. vad mkt jag skriver då. men det är trevligt. idag har jag städat i köket, diskat och borstat potatis. wiie, jag har haft det megakul :P honungsjordnötter är gott. en dum sak med att jag jobbar nu är att jag missar endel fester och bra tvprogram. men fördelarna väger nog över. typ att man får pengar (vet inte riktigt hur mkt man får betalt, men jag fick 440 kr i dricks igår!) det kan komma in fina killar ;) och att mina föräldrar ser mig som en mer ansvarfull människa (hoppas det iaf) nu orkar jag inte skriva nåt mer. hehe det är ändå ingen som läser ;P ciao."

Ibland när jag har tråkigt loggar jag in på lunarstorm, där läser jag om mitt liv som 16-åring.

Vad långt jag har kommit! Jag börjar att jobba om mindre än en timme... På Killingen.

Kommentarer
Postat av: Erika

jag läser! :)



hur känner du för norge? förstår om du vill va kvar när du får jobba så mycket här...

Postat av: Malin!

Det går inte särskillt snabbt. Men jag har åtminstone inte gett upp helt och hållet;) Har du tid att ses i veckan?:) Puss!

2008-10-26 @ 09:45:26
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Mli

HAR DU NY MOBIL NU?! =)

2008-10-27 @ 17:51:35
URL: http://essentielle.devote.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback