Orginellt värre

VARUMÄRKEN.

KLÄDER

Skor: 2hand och Vagabond.
Sneakers: Använder sällan sneakers.
Jeans: Levi's och Lee sitter nog bäst på mig.
T-shirt: American Apparel.
Underkläder: Svarta, mörklila och mörkrosa, helst med spets.

ACCESSOARER
Väska: 2hand.
PlånbokRoxy.
Solglasögon: 2hand.
Klocka: DKNY.

TEKNIK
Tv: Äger ingen själv.
MobiltelefonSony Ericson
Mp3: Ipod video.
Dator: Äger ingen själv.

BADRUM
TandkrämColgate och Denivit.
Tvål: Barnängen.
Parfym: Diors sommardoft.
Medicin: -
Vitamin: -
Huvudvärkstablett: -

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka med någon god smak.
Vin: Vitt. Jag gillar torra, riesling eller sauvigon blanc.
Bröd: Fullkornsbröd med morot i. 
Glass: Allt går ner!

HEMMA
Säng: Har haft samma säng i 14 år, den måste vara rätt bra.
Lakan: Haha, fråga Mamma...
Espressomaskin: Kaffe är inget för mig. 
Kylskåp: Vilken fråga! Familjens är från Electrolux tydligen.

FÄRDMEDEL
Bil: I wish. Körkort vore fin också. 
Taxibolag: Senast jag åkte taxi var i Sydney.
Cykel: Stulen, jag hade en fin en från Monark, modell Karin.

Konstaterat utifrån listan:
Jag är ingen vanemänniska, jag har inga dyra shoppingvanor och jag bryr mig inte speciellt mycket om statusprylar. Konstigt ändå, med tanke på hur ytlig jag är. Samtidigt väldigt skönt. Vilken tråkig lista förresten.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback