Tanten talar

Jag sitter på biblioteket just nu, för att få en lugn stund. Det är så tyst och skönt på bibliotekt.
Det vill säga, när det inte invanderas av fjortisar som spelar fia med knuff eller vad fan det är dem spelar!

"Öh, ni ska till UG sen då?"
"Ömen, va FAN!!!"
"ÖÖÖUUWH!!!"
"HIHIHIHI, han sa å ja saaa. Å DÅ BAAA!!!! Ih."


Jag får min dagliga dos av fjortis på hemmaplan. Jag orkar inte? Biblotikarier, do your thing! Hyschhysch! Nähä? Vart är ni? Är ni döva?

Nu står två fjårtisar och väntar på datorn så jag får väl dra mig hemåt.

Kommentarer
Postat av: Erika

JAG SKA TILL TURKIET PÅ LÖRDAG!!! :D bussen går till arlanda härifrån fredag natt... sen bär det av. blir borta i en vecka. kuuuuuul!



men du. vill du gärna bo i kollektiv i oslo, eller vill du dela en lägenhet med mig? jag skulle tycka det vore mysigt=) för jag vet inte om emil vill med nämligen. det finns endel på zett.no. och på finn med. vad tycker du? kramkram

Postat av: Erika

jaa! vad bra. det tycker jag också! fast nu åker ju jag bort i en vecka... men hur mycket är du beredd o betala i månaden då? det finns ju endel som blir typ 3000 var i månaden eller lite mer, det är väl okej eller? sen deposition också... men det får man väl tillbaks i slutändan ändå?

2008-10-09 @ 12:25:13
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback