MJJJAA! NJJÄÄÄE?

Biblioteket.. Igen! 20 minuter tills jag börjar jobba. Med bedövad käft, var nyss hos tandläkaren sörru. Alltid lika trevligt tycker jag, den har gången var det en ganska så ung tjej som utförde lagningen. Jag fattade nog hälften av vad hon sa, hon var nämligen rätt het på att prata i tandläkartermer, the secret language.. Tur att ens egen konversationsförmåga inte är lika slående briljant som vanligt, det är lite svårt att få ur sig något annat än något som liknar ja och något som liknar nej när man har 48 olika verktyg i munnen, plus fingrar.

Ikväll blir det karatefylla folket!

Kommentarer
Postat av: Malin!

DU! Jag har varit med om det där... det var säkert samma tandläkare som jag hade. Hon drog in en massa andra tandläkare för att få "deras åsikter"... GRIS! Ses ikväll på karatefyllan;)

Postat av: Bloggens ägare

ja för fan! hon drog in nån jävla krister som petade runt i munnen på mig också. "vad tror du krister? hur ska jag göra krister?" knepig.

2008-11-06 @ 02:49:58
URL: http://superserious.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback