Lazy sunday

Sov hur länge som helst idag och har inte varit utanför dörren. Middagen bestod av hawaiipizza med béarnaisesås. Till filmen "I hennes skor" är det godis och cola som gäller.

Fast ändå känns det tomt, jag gillar inte dagar som bara slängs bort även om jag har, vad jag tycker, bra anledningar till det. Som att jag jobbade nio timmar utan att sitta ner en enda gång. Att jag gick och la mig fyra på morgonen och att jag har sömnbrist från fredagen.


Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid.
Benjamin Franklin

Det är omöjligt att njuta helt av sysslolösheten om man inte har mycket att göra.
Jerome K Jerome

Varje dag av ditt liv är ett blad i din historia.
Arabiskt ordspråk


Kommentarer
Postat av: Erika

usch vilka stressande ordspråk/citat! :S


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback