Jag vill ha fredag idag

Idag gick jag upp "tidigt" för jag hade en klipptid 9.45. Fy bubblan vad svårt det är att komma upp ur sängen. Det måste vara något allvarligt fel på mig. Jag sover dåligt också nuförtiden, det är inte heller likt mig. Jag vaknar minst varannan timme och kollar på klockan med känslan av att jag inte har sovit något än. Undrar vad det beror på.. Egentligen vill jag inte veta.

Nu är jag fin i håret i alla fall. Senare på schemat står det städa köket, rummet och badrummet, övningsköra med pappa (hjälp!) och jobba klockan 16.00.

Det är min fredag, vad ska du göra idag/ikväll?


Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag vill se ditt hår:D

Postat av: Erika

hur har du klippt dig?



jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. kanske blir nåt kul:) hör av dig om du vill hitta på nåt!

2008-10-03 @ 16:30:30
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-03 @ 16:34:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Erika

ahaa nu såg jag att du skulle jobba:P haha jag är långsam! synd. kram:)

2008-10-03 @ 18:38:01

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback