"Det kommer att hända något ikväll!"

Tio hela timmar jobbade jag idag, så himla gött! Jag kommer att skratta hela vägen till banken på löningsdagen i oktober. Nej då, jag har jobbat mycket hårt för dem där pengarna. Blä, kan jag inte få vinna på trisslotter istället? Eller ärva pengar av någon framliden släkting från långtbortistan? Vad hemskt jag är. Men ja, sån är jag. Tyvärr. Men jag kommer i alla fall småle lite när lönen kommer, för jag vet att jag förtjänar det. Pengar lär behövs om jag nu flyttar till Norge. Vilket jag hoppas att jag kommer att göra. Kan inte dra runt här hemma så mycket till. Bo hemma hos mamsen och papsen med tonåriga syskon. Snart är inte jag tonåring! Eller ja, 7 november, lägg datumet på minnet säger jag bara. I'm gonna party like it's 1999. Eller liknande.

Helt jävla sjukt. Jag och min arbetskompis Jennie noterade en väldigt knepig stämning ikväll. Båda kände spänningarna i luften på något sätt. Jag brukar känna mig trygg när jag jobbar men ikväll var det massa okänt knepigt folk där, från Vålberg bl.a. (? liksom.) Och mycket riktigt mot slutet av kvällen hände det. En ung kille sprang mot en äldre man hoppade högt och sparkade honom i ryggen. Vilket rabalader det blev. Kan ni tänka er. Men som tur var löste det sig, människorna som var inblandade blev inte allt för skadade. Sara, en annan tjej som jobbade ikväll, kom i mellan två bråkande personer och fick en rejäl smäll i ansiktet. Det kommer bli ett grannt blåmärke. Ja jädrar vilken tråkigt kväll, nu orkar jag inte skriva mer. Det hände andra grejer också men det får jag skriva om i imorgon om det känns viktigt då.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Malin!

Usch emma vad obehagligt!

Ta hand om dig!

Ses i veckan?:)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback