Dagen efter

Idag är jag inte bakis trots ivrigt blandande av olika alkoholsorter, jag kommer att vara i form för att jobba ikväll, för en gångs skull.

Hade som tidigare skrivit middag här hemma igår. Släkt och vänner, både väninnor till mig och mina föräldrars bästa kompisar (dem är ungefär som släkt för mig..) Fick klockrena presenter, Emelie hade med sig ett stort och mycket smickrande bildkollage med enbart bilder på lilla mig. Fina fotografer från ett tidigare liv ungefär. Av henne fick jag även ett praktiskt och snyggt passfodral, bakom det låg det en bra tanke, mitt pass ser nämligen riktigt misshandlat ut. Jag har inget körkort eller vanligt leg så passet hänger alltid med ut och festar och shoppar. Jag har slitit det med mycket kärlek. Av Anna fick jag nog den roligaste presenten, en bok utgiven av Nicotext, 400 frågor om dig Hemligt. Anna tog sig friheten och fyllde i, vad hon tyckte, passande svar på vissa frågor.

Mina favoriter
Vilka är dina starka sidor:
Utomordentligt ordförråd
Det här gör dig upphetsad?
Brasilianare?
Sport du gillar att utöva:
Tabledancing på Woolshed räknas väl som sport?
Ett land du vill utforska:
Irland, "Oh Garreth, where are u?"
Sällskapsspel du gillar att utöva:
Slap the goon
Vad är det första du gör när du kommer till ett hotellrum?
Ja vad hände egentligen på Hilton?
Beskriv den perfekta söndagen:
Jag orkar inte skriva när jag är bakis.
Om du fick ha sex med en kändis vem skulle det vara:
Han som är jävligt het som tjej (eh...ok)
När du ser en snygg kille/tjej, vad är det första du tänker på:
Hans korta armar
Vem är din bästa kompis:
Min Ipod
Vem och vad skulle du ta med dig till en öde ö:
En norrman och massageolja
Vilket är det bästa råd du någonsin fått:
Lev livet som om det vore en förfest
Om ditt hus började brinna och du bara hade tid att rädda 5 saker, vilka skulle du välja:
1. Partyskorna
2. Platta vardagsskorna
3. Höga vardagsskorna
4. De andra partyskorna
5. Ballerinaskorna
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du att den skulle få:
4 av 5 toast
Vad är det mest pinsamma du gjort när du varit full:
Ska jag få plats med det här?
Hur mycket kan du dricka innan du blir full:
6 absinthshots, 6 sambucca, 6 cranberry/vodka

Ok, typ alla var mina favoriter. Det är så många internskämt i den boken så grattis till den som fattar någonting av detta. Jag tror att Anna känner mig bättre än vad jag själv gör, haha.

5 av 5 toast till min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback