Chill w/t me!

Eftersom det är en sån där dag har jag inget bättre för mig än att häcka vid datorn. Surfa runt på youtube och blogga lite är på sin plats.

Igår såg jag en gammal klasskompis på Killingen. Eller ja, jag såg faktiskt rätt många. Gamla  klasskompisar, lagkamrater och folk från högstadieskolan (ångest!) Det var överraskningskalas för en kille som fyllde 20 år. Men i alla fall just den tjejen var för jävla snygg i håret! Det var långt, varmt blond, svallande lockigt och mittbena med lång lugg på utväxt typ. Precis så vill jag se ut! Fast vad jämför jag med? Jo, såklart en frisör, haha. Jag är hårbesatt, jag älskar att hata mitt hår. Hon jobbar på en frisörsalong här i Kil, jag ska gå dit imorgon måndag och fråga om de gör hårförlängningar och berömma hennes frisyr. 

Nu ska jag nog gå och köpa lite godis, se en film och läsa "Flyga drake" av Khaled Hosseini. Vilken dag alltså.. Soft.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback