Jag pallar inte mer.

Jag vill ha ett riktigt jobb och en lägenhet!
Jag är så gott som arbetslös och bor hemma. Var det verkligen något man firade för på studenten? It's all downhills from here. Eller så tar mig sig i kragen och ringer körskolan, söker riktiga jobb och lägenhet. Hmm. Imorgon blir bra. Nu är jag bakis. Jag är så bra på dåliga ursäkter. Alltid något. I min kalender står det fyndiga små ordspråk min favorit är något i stil med är man lat så gäller det att vara smart. Klockrent.

Sugen på pizza är jag också.

Jag har inga framtidplaner. Kanske Oslo, men vad ska jag göra där helt själv? Inte så himla rockigt. Men vart ska jag bo då? Karlstad eller? Inte Kil så mycket vet jag. Alltid något som sagt.

För att pigga upp deppet så säger tack för igår, speciellt Malin C. och Jennie! Mycket kul kväll, nu väntar jag på alla smickrande tags på facebook.

Dagens citat:
Jag grundade mitt tidigare uttalande på...
Jag såklart. Mer än så hann jag inte säga, Annas ansiktsuttryck tystade ner mig. Det var oslagbart!
Så jäävla ofräscht!
Allt är så jävla ooofräscht! Bäst med släpig gnällbältsdialekt. Linas kvällsbok!


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA! :D det var en kul kväll! fast jag försvann:O hoppas att krogen rockade rumpa!

"Men schas med dig för helvete!"

Haha! :D



(vi kan ses i veckan om du vill. ska jobb tillsammans?)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback