Favorit i repris.

Nu sitter jag har pa kara gamla Raglan igen. Anna och Elissa (lillbossen som vi kallar henne) jobbar, de haller pa att stanga stallet nu. Det ar fredagkvall och klockan ar 00.20 ungefar. Inte en bra tid att dricka redbull kanske men det ar mitt spritsubstitut. Jobbade idag.. Jao. Efter jobbet at jag pa Thai thai och gick och handlade en pase chips, en godispase som hette "partymix" och en stor chokladkaka. Sen bankade jag mig framfor tvn och kollade pa nagot liknar antikrundan, friends, neighbours, tva avsnitt av the simpsons, the biggest loser, filmen elisabethtown (orlando bloom och kirsten dunst) och nyheterna. Efter intensivumganget med tvn kande jag mig ratt degig, uttrakad och dessutom sugen pa cola. Den lilla affaren i hornet var stangd sa nu sitter jag har, aterigen en kvall pa puben. Vannerna tror att man lever livet i Australien och nu kommer sanningen fram, haha. Jag borde egentligen hitta pa historier om alla snygga australiska surfare jag har traffat, om dagarna pa stranden med kall ol, musik och vanner och om coola fester, fast jag ar ingen bra lognare. Deppigt. Sa nu ska jag sitta har tills Anna slutar sa kan hon och jag kolla pa tv tillsammans.
Bajs!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback