Doden luktar illa!

Jag vet att jag tjatar ratt mycket om Raglan men det ar har som jag spenderar mest tid. Jag jobbar, bor och har vanner har. Iaf, vad jag ville saga ar att det har luktat skitackligt har i tva dagars tid nu! En vaaaldigt skarp distinkt odor ocksa.. Jag hade manga teorier om vad det kunde vara, nagot med avloppet, hade Dan, stadaren, dammsugit upp nagot konstigt? Hade nagon bajsat i ett horn? Da sager lillbossen "Jag tror det ar dod ratta, det luktar sahar..." Dod ratta?! Va? Var hon serios? Sen berattade hon att det inte ar nagon tillfallighet att det stinker nagra dagar efter att Steve och Ben lagt ut rattgift pa lampliga stallen.
-Sa det ligger alltsa en dod ratta nanstans mellan vaggarna och taket? Haha, lycka till att hitta den!
-Nej, snarare 15-20 doda rattor...
:S
Om man roker andas man in nikotin, tjara och sisadar 1000 andra (farliga) amnen. Endel satter sig i lungorna, som ni forhoppningsvis vet... Tror ni dod ratta satter sig? Hehe. Na, usch. Nu haller jag tyst.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback