Dagens + och -

Minus
- Jag är så ful! Osminkad, fett hår, glasögon och onoppade ögonbryn.
- Omgivningen är ful! Dammråttor överallt och tittar jag ut genom fönstret ser jag bara en grå dimhimmel och avgasfärgad blötsnö. Det är säkert kallt också.
- Allt är så tråkigt! Jag är fattig, ful och rastlös.

Plus
+ Jag har bokat flyg till Thailand! Tur och retur för 5350 kr, inte illa alls. 14 april bär det av.
+ Jag har skickat iväg en intresseanmälan till en intressant ky-utbildning.
+ Phil har äntligen skaffat internet igen. SKYPE!


Kommentarer
Postat av: Lomina

GÖTT EMMA! jag läser inte minus listan, jag vill att du ska vara glad!!! 14 april, det är sjukt snart! Vilken KY-utbildning?:)

Postat av: erika

vadå för ky-utbildning? till hösten eller? var glad, du är visst fin :) snart är det vår! puss:)

2009-03-04 @ 13:22:25
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback