Idag har jag...

-Ätit en semla för första gången i år. Åt ingen förra året nu när jag tänker efter, missade semelsäsongen. Hade bättre saker för mig, surfa, festa och sånt.
-Varit på lasarettet och tagit en spruta inför Thailand (hepatit a.)
-Pratat i telefon med Phil.
-Städat köket.
-Varit glad och skrattat mycket.
-Hälsat på Anna på hennes jobb.
-Spelat fia med knuff med syster och bror.
-Skrattat åt gråtande barn.
-Duschat.
-Åkt tåg och buss.
-Ätit en god macka på Subway.
-Läst bloggar.
-Spenderat tid på Facebook.
-Vaknat glad.
-Lekt stylist åt Martin.
-Tittat in på Myrorna i hopp om att hitta vackra saker. No luck.

Kommentarer
Postat av: erika

subway är gött det! fast jag åt nåt honungsbröd som bara var jättesött... så prova inte det:)



har du fått din pin-kod till studera.nu än? jag kommer hem torsdag eller fredag, så då kan vi fixa!

Postat av: sjökvistens 4evvah

EN GOD MACKA PÅ SUBWAY?! SUBWAY?!?!?!?!?!!?!?!?!!!?!?!

2009-03-19 @ 20:21:34

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback