Grow up!

Jag blev nyss uppläxad för mina kassa rutiner i livet, av min 16-åriga lillasyster... Det känns ju sådär. Imorgon ska jag bli väckt av henne innan hon går iväg till bussen som ska ta henne till skolan. Yes, hon går till bussen, bara en sån sak. Jag ska försöka att vara i tid till jobbet utan att ha andan i halsen (för en gångs skull.) Alla som jag jobbar med skulle vinna på det och inte minst jag själv.

En annan sak när jag ändå är igång. Jag måste ha med mig min kalender överallt! Den ska bli min bästa vän. Precis innan jag somnade igår kom jag på att hur gärna jag än vill så kan jag inte vara på två ställen samtidigt. Tänkte igenom min lilla checklista och det tog inte lång tid innan jag insåg att planeringsmötet krockade med kvällspasset. Fan. Det blev extra mycket att tänka på och lite småstressigt att hitta en ersättare.

Nyårslöfte #1
Styra upp mitt liv
-Komma i tid (den här kommer att bli tuff)
-Lära mig att planera
-Sluta skjuta upp allt som känns lite halvtungt
-Hitta en passande utbildning till hösten

Kommentarer
Postat av: Lomina

Jag vet att du klarar det Emma!

Jag stödjer dig fullt ut i ditt beslut!

Postat av: Erika

det låter som bra nyårslöften! och imorgon blir det sex and the city, om du inte dubbelbokat? ;) hehe nä jag skojar bara.

2009-01-14 @ 18:36:00
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: Emma

Emma! Hörde att du och erki skulle ut på fredag, jag ska ut på lördag och vore superkul att träffa dig så är du sugen på dubbelfestdagar så får du gärna komma hem till mig :) kram!

2009-01-15 @ 19:57:00
URL: http://emmalefverstrom.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Bra nyårs löfte där du ;)

2009-02-23 @ 20:32:55

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback