Månadens inlägg

Detta är inte mitt viktigaste inlägg i februari månad, inte heller det mest intressanta för den delen heller utan the inlägg of februari månad. Yes, jag har märkt att jag snittar på ungfär ett blogginlägg i månaden.

I februari kommer det handla mest om jobb, håva in slantarna. Jag har skrivit upp mig på många pass på Killingen, luncher, kvällar, discon, 40 års-kalas, karaoke, alla hjärtans dag, o.s.v. Dessutom har jag kommit igång riktigt ordentligt med Foreverbusinessen, många kvällar är bokade för utbildningar, teamträffar, affärs -företags och produktpresentationer. Jag hoppas verkligen att all min tid som jag lägger ner snart kommer att generera i lite pengar.

Övrig fritid spenderar jag gärna med mina vänner på olika vis men mest på det vanliga viset.

23-27 februari ska jag hälsa på min Phil i Tyskland! Kunde inte motstå den billiga ryan air-biljetten...

Skönt, nu behöver jag inte skriva något mer på länge. 

Kommentarer
Postat av: Lomina

Emma jag saknar dig! Och jag saknar dina inlägg! Men vet du vad? Vi MÅSTE ses snart!



Puss puss puss puss puss puss puss

Postat av: Mli

OJOJOJ! i februari redan!! du kunde inte hålla dig till maj? ;)

2009-02-05 @ 15:44:50
URL: http://essentielle.devote.se
Postat av: erika

det vanliga viset = 6 avsnitt sex and the city? ;)

2009-02-05 @ 22:52:10
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback