Businesswomen

Jag har börjat med den där aloeveraförsäljningen också. Eller försäljningen står min Mor för, det är hon som känner den köpstarka målgruppen. Den målgruppen jag känner är studenter, arbetslösa och allmänt fattiga. Det absolut sista dem någonsin skulle köpa skulle nog vara just aloeverajuice. Jag som har de allra bästa säljargumenten men nej, omöjligt. Mamma låter en namnlista ligga i lunchrummet på jobbet, när hon kommer hon hem berättar hon nöjt att hon har sålt produkter till tre personer och att imorgon ska hon be Margareta, Iréne, Mats och några andra på kontoret att ta en liten titt i vår katalog. Jaja, men vi har inte dragit igång på riktigt ännu. På lördag ska vi på utbildning och snart ska vi börja hålla i så kallade homeparties. Jag känner mig lite smått kluven inför detta, "Homeparty? Please, spare me!" är min första mycket spontana tanke, efter lite eftertanke blir det istället "This is going to make me rich, bitches!"

KÖP ALOEVERA FÖR FAN!
(Detta var ett exempel på ett av mina bästa säljargument.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Emma! Keep up the good work!

Jag har bara positiva tankar till det här!

DU KAN OM DU VILL!

Puss;)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback