Det roliga är att förbättra sig

Här sitter jag framför datorn och dricker en stark licor 43 med mjölk. Helt alena. Nu när jag delar med mig av detta på bloggen, gör det mig mindre sorglig och tvättar det bort alkoholiststämpeln lite? Det hoppas jag på!

Imorgon ska det drickas mer än en fjuttig mjölkdrink för då är det löningsdag! Vilka firar man löningsdagen bäst med? Jo, jobbarkompisarna! Det är dessutom starten på Killingen 4-års jubileum och på puben kommer husbandet och ett Neil Young (vem det nu är) tributeband att spela. Förhoppningsvis kommer även dansgolvet på övervåningen att vara öppet, jag ska tjata lite på chefen om det. Först ska vi hem till Ingela på förfest, jag har hört rykten om att vi ska spela Guitar Hero.



Jag ställer mig lite avvaktande till Guitar Hero. Det verkar tråkigt och det är svårt att göra två saker samtidigt. Typ tänka och hålla koll på alla fingrar. Jag tänker för mycket.
Berättade lite klagande för Pappa om GH och hans svar var i stort sett
"Det är ju för att du inte vågar göra bort dig!"
Så är det nog och nu känner jag mig helt plötsligt jättefjompig.

RO HIT MED DEN LILLA TÖNTIGA PLASTGURAN!

Och nu var drinken slut, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback