Grattis mor!

Idag ar det mors dag har i Oz. Hemma firar ni mamsen sista sondagen i maj. Glom inte det! Konstigt att det kan vara sa olika. Kanske ska ta och ringa hem. Haha, jag ar sjukt dalig pa att halla kontakten. Om jag ringer sa blir det tredje gangen. Pa sju manader. Jag kommer inte ringa. Tidsskillnad och skit. Mina paron haller alltid pa med massa knepiga saker pa sondagar. Jag slar vad om att dem spelar golf. Eller patar i tradgarden (snark!) Eller motionerar. Nat sant kul, ni vet. Jag ar ratt imponerad av mina foraldrar, dem har alltid massa jarn i elden. Fart och flakt.

Nu har jag borjat kolla upp hostels i Cairns. Mycket billigare an Sydney plus att pa manga stallen far man mat. Konstigt va? Jag ska bo vid stranden och se varje soluppgang. Hoppas jag hittar ett jobb ocksa. Och kompisar. Sa mycket nytt nu! KUL!

Konstigtkonstigtkonstig. Jadrar vad bakisflum jag ar. Igar var det party! Var hemma sju imorse. Det ar sa det ska vara!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback