Alla mina kompisar ar snygga.

Idag ska jag aven shoppa. Klader! Det suuuger att vara backpacker da hela "gaderoben" ar mer eller mindre trasig och ar cirkus ett ar gammal. Sa jadra ute assa. Australien har gjort mig pinsam. Jag ar ungefar lika cool och uppdaterad som en medelalders manniska. Och jag har blivit sa likt min mamma i sattet. By the way liksom. Inga fel, min mamma ar min storsta idol (aven fast hon ar medelalders sa ar hon cool. Coolare an mig..) Shit, nu blir jag gratfardig. Mamma!

Usch vad jag ar bakis. Nagon som vill komma hit och ta hand om mig litegrann? Klappa mig pa kinden och ge mig vatten. Laga mat skulle vara fint ocksa. Agera psykolog vore inte helt fel heller. Mamma?

Pratade som sagt med A igar och vi hade massa samtalsamnen. OCH VET NI VAD HON SAGER!?
"Hon ar mer blast an dig!"

Jag-"?... Tack!"
AJ, mitt hjarta!!! Jag skulle inte vara kompis med nagon som jag anser ar blast. Eller med nagon som tycker jag ar blast. Hmm. Jag tycker om Anna anda. Jag brukar inte vara san som tar at mig riktigt, mitt ego ar for stort for det men den kommentaren kommer nog hanga med mig lange.. Jag tror min mamma (min idol) far sana kommentarer ratt ofta ocksa och hon ar en av dem smartaste personerna som jag vet (of course.) Jag kommer ihag nar hon kom hem fran jobbet for mangamanga ar sen och berattade vad hennes chef hade sagt till henne. Hon berattade for honom att hon inte anvande glasogon for hon sag daligt, utan for att hennes ogon inte riktig fungerar framfor en datorskarm och da sa han
"Na, du har dem val for att tvatta bort bimbostampeln i pannan!"
SA SAGER MAN FAN INTE OM MAN AR EN CHEF! Arg jag bliiiiir! Varfor ar sa manga manniskor sana javla muppos?! GAAH! Frustrerande. Okej, jag slapper det. No more arg. Inte nodvandigt.
Nu kom jag ifran det som jag tankte skriva forst, vi pratade i alla fall om alkohol och vi bada har samma upplevelse. Vi har lart oss att hantera den sapass bra att nar vi ar fulla sa kanner vi det inte riktigt utan dricker pa och har det trevligt. Morgonen efter vaknar vi upp och tanker "vad hande igar?" Minnesluckor! Det ar akta alkolistvarning. Laskigt. Trakigt att forstora en kvall pa det sattet...

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback