Vad ska jag gora nu?

Lika velig och snurrig i huvudet som vanligt. Varfor ar allt sa krangligt for mig? Det ska ju vara gott och leva. Annars kan det kvitta!

Det handlar bara om mina reseplaner.

Bali? Jag vill sa garna surfa igen och Bali verkar vara den perfekta platsen. Jag tanker mig surf, sol, kall ol, billiga restaurangsbesok, harligt uteliv, vackra vyer, en paradiso..
Ostkusten? 4WD pa Fraser Island, segla runt Whitsundays oarna och andra sana dar backpackersaker som man bara maaaaste gora. Har inte varit mycket for masten dock. Och campa pa en sando? Tre natter pa en bat? Kalla mig en fjolla men det later inte som det roligaste i varlden. Dessutom ar det dyrt. Men oh so beautiful. Tydligen.

Asch, jag tror jag nyss fick lite klarhet har. Bali vinner over ostkusten. Men vinner Bali over den svenska sommaren? Ska jag hoppa pa planet hem om 13 dagar? Da ar hemresan inbokad om jag inte valjer att datumandra den. Vilket jag kan. Jag har inte riktigt pengar for Bali just nu och det betyder att jag maste stanna har i Cairns i ytterligare en manad innan jag ens kan tanka pa att flyga dit. Vilket ar lite smajobbigt. Jag hatar att vara sa har ekonomiskt osaker! Hmm, jag kan alltid aka till Bali nasta ar efter att jag har tjanat big bucks i Norge. Det later bra. Jag ar sa himla trott pa Australien nu (d.v.s. folket, backpackerkulturen och manniskor har ifran.)

Sa tretton dagar? Hej Sverige?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback