Samma skit.

Forlat om jag tjatar men det enda som finns i min lilla hjarna ar "Aka hem, aka hem, aka hem. Kul!"

AKA HEM! Hihi.

Sista kvallen pa jobbet igar, jag var riktigt hyper, DJn tyckte "take it eeeasy and settle down!" for jag kunde inte sluta shaka. Aven fast han spelade daaarlig musik! Lat oss saga att kvallen var som en enda stor hyllning till svunna tider. 80-90-talet... HERREGUD! Men det var harligt att vara sadar happyhappy som Anna skulle saga.
Ikvall ska jag stanna har pa hostlet och mysa till det, for det ar ju filmkvall. Love it.
Imorgon, mandag maste jag packa och sjalvklart festa! Det blir hostlet egna pubcrawl och den har veckan kommer de ha ett tema "Hawaiian", bilder kommer!
Pa tisdag flyger jag ju som sagt till Sydney (tjattjat) transferbussen lamnar hostlet 04.10, perfekt tid. Jag hinner precis vingla hem fran krogen och hoppa pa den. Jag undrar dock hur jag kommer ma pa flygplatsen och planet.
Nu ska jag fixa mat och senare ska jag tvatta.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad jag kommenterar nu då... Du kanske inte hinner läsa det här förrän du är hemma ändå förresten? Vet inte vad klockan är hos dig heller:S



Jag åker till Malmö i helgen:/ Typiskt! Men kan du ses på måndag eller tisdag? Då är jag ledig nämligen. Sen jobbar jag, men är ledig på kvällarna:P KUL DET SKA BLI ATT SE DIG!!! <3 Puss


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback