Festivalsug.

Nu är jag i fullgång och skriver packlista för festivalen. Dem där listorna alltså.

Igår var det riktigt trevligt. Först när jag kom in till stan mötte jag upp två av mina festivalkompisar, Hanna och Malin, vi hann med en tur till apoteket där införskaffades nödvändigheter som resorb, våtservetter och andra nyttigheter för festival. Efter det åkte jag till IKEA och drog runt där. Usch vad stort det är och jag kände mig jätteensam när jag åt mat i restaurangen omringad av glada barnfamiljer och gamla par. Nej, åka själv till IKEA är ingen hit. Jag gjorde nog alla fel, jag tog bussen dit oh jag glömde att ta en kundvagn i entrén så mot slutet hade jag armarna fulla. Sen tog jag och min stora påse bussen tillbaka till stan och där drack vi öl med en god vän och några bekanta.

Nu ska jag sminka mig och dra iväg till röda korset här i Kil och hitta fina secondhandfynd.

Just det en sak om festivalen, PIP, det är första året som den körs och tydligen har dem inte kapacitet att låta alla tälta på festivlcampingen. Vad dåligt och extra tråkigt är det att vi inte får plats. Vad gör vi nu då? Plankar eller? Troubletrouble..

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback