Världens tråkigaste jobbkväll

Jag fick jobba på övervåning, jag skulle ha hand om ett 60-årskalas. Snark. Hela 50 personer, det blir mycket dricka att servera och många tallrikar, koppar och annan skit som ska plockas av borden. Maten skulle vara framme i tid och likså tårtan och kaffet. Jag fick jobba där helt själv och inte nog med det utan många av dessa personer var otroligt jobbiga och omständiga plus att de gärna ville gå in bakom baren och titta. Jag fick krupp! Ingen höjdare.

Men efter att folket gick hem gick det bättre då fick jag städa i lugn och ro och efter det gick jag ner till dem andra. Vi hade ett litet liveuppträdande igår. Riktigt bra var det, två killar som spelade och sjöng. Min favorit var lätt när de drog i gång Björn Gustafssons hyllning till Carina Berg.

Idag sov jag jättelänge och nu äter jag chili con carne. Det är ungefär så intressant som det blir.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback