Åka bil i Kil.

Övningsköra. Finns det något bättre sätt att få ur sig aggressioner på? Jag tror inte det. Det är nog inte många som har hört mig skrika så som jag skriker på Pappa och Mamma. För båda två skulle ju självklart vara med och dem gaddade ihop sig mot mig.. Sen undrar de varför jag blir arg (egentligen är jag inte arg utan livrädd och stressad, men det yttrar sig i att jag blir kolerisk och aggressiv) när det känns som jag blir intryckt i ett litet hörn, dumförklarad och på samma gång får katastrofscenariot uppmålat för mig. Hela grejen med trafikolyckor, bilar som dundrar in i sidan, och hej jag har en väldigt livlig fantasi så inte konstigt att jag sitter på helspänn bakom ratten. Körkort kanske inte är något för mig.. Men nu när jag har fått någon slags stor utladdning känner jag mig ovanligt harmoniskt och lugn. Det känns som jag står lite utanför allting och i och med det har jag också lite mer perspektiv på saker och ting.

Det ska bli härligt att gå ut ikväll och ännu härligare att träffa kärt folk! Hoppas det är många som pallrar sig ut i septemberkylan.

Vi ses! 


Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag åkte bil i Kil idag. Jag såg dig och Erika 2 gången och vinkade som en galning! Men Johan var dum som inte tutade!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback