Nu blev det kvällen

Mmm, kall äppelpaj som badar i ovispad vaniljvisp. Nyttig kvällsmat. Vitamin C och sånt.

Bussar, finns det något värre transportsätt? Den jag hoppade på i Karlstad var iskall. Trettio minuter i en iskall buss. Jag tycker det är väldigt antingen eller med bussar. På sommaren smälter man nästan bort då det oftast inte finns någon AC, i sällsynta fall finns det AC och då är den självklart uppskruvad till max. Ingen ska undgå att den fina bussen har en väl fungerande air condition. Brr. På vinter är det som sagt iskallt eller obehagligt varmt, luften känns äckligt torr och man blir illamående. Bussar luktar äckligt också. Sätena sticks. Bu för bussar! Tåg är bäst, ingen protest! Fast Sj är segat ner sig rejält... Jaja, nog om kollektivtrafik.

Good night, sleep tight and...
DON'T LET THE BED BUGS BIT YOU!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Det är tufft att inse det dock.. Nej, inga frisörjobb, eventuellt butiksbiträde till frisörshoppar men inget klippande och färgande. Mina axlar pallar inte de riktigt tyvärr.. :(

Postat av: Malin

Ja men DU jag tycker vi slår till på en dejt;) Hör av dig när du är tillgänglig! Jag är hemma hela veckan lång:)

2008-09-23 @ 02:42:08
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Erika

HEJ Emma! Nu har jag gjort tentan, och är ledig ikväll och imorgon. Vill du ses imorgon kanske? Kramkram

2008-09-23 @ 15:32:44
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback