Torsdag

Vad det svårt det är med jobb egentligen. Imorgon måste det bli arbetsförmedlingen för min del. Spännande, har bara varit där en gång tidigare och det var ungefär ett och ett halvt år sen. Hoppas dem kan göra något åt min situation. Jag vill allra helst jobba som butiksbiträde. Har tröttnat på restaurangjobb, jag behöver nya utmaningar!

Imorgon är jag ledig! Jag är fattig som en kyrkråtta så någon utgång har jag inte råd med. Blä. Men turligt nog föreslog Mamma myspysmiddag. har inte hjärta att tacka nej, hennes ögon tindrade när hon pratade på om en riktig familjekväll! Och god mat! Kan inte alla vara hemma då? Snälla?

Vad ska du göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Mlit

Jag funderar på att köra en lapp á la mediekorridoren som sattes upp när folk hade sex på toaletten :D

Postat av: Malin

jag ska nog fira johan och chrille, tror jag:O jag är osäker! Vad ska DU göra i helgen?

2008-09-18 @ 21:18:21
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback