Inte likt mig.

Ny årstid, det börjar gå mot höst. Eller börjar är ju en underdrift, dem senaste veckorna har det varit svinkallt ute. Hösten är här. 

Ny årstid- ny säsong. Överallt hittar jag inspiration för nya garderoben, håret och sminkningen

I höst ska jag prova nya frisyrer (utan att klippa! Det ska vara långt till sommaren..) Jag dras till retrouppsättningar, mitt hårs längd passar för sånt. Jag ska måla läpparna mörkt röda och naglarna mörkblåa. 

Först bloggtråkerier och nu smink och frisyrer. Ovanlig bloggdag.


Ps. Min högerhand är jättekall och min vänsterhand jättevarm. Är jag normal?  Ds.


Kommentarer
Postat av: Mlit

JA! Visst är min blogg knepig?! Jag som har vart så stolt över att jag har uppdaterat nästan varje dag i över en vecka. :P fick världens chock när jag loggande in på bloggkoll förut!



på lördag innan sirqus alfon är jag trulz- och linusvakt :) så jag är bunden till säffle. Sen så kommer jag nog vara en del nere på medis där alfon ska spela, för de kommer redan vid 13.00!

Postat av: erika

man får kall högerhand när man sitter för länge vid datorn ;) haha!

2008-09-17 @ 12:50:20

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback