Förlåt.

Till er som lagt till mig på bloggkoll.se (Malin och Emelie, känn er träffade. Godingar!) 
Jag har något tillfälligt bekräftelsebehov tror jag. Har bloggat alldeles för mycket idag.

Hej! Se mig! Hallå? Stor i orden, liten på jorden. Men om jag ropar lite högre då?


Men nu tänkte jag skriva något annat här också. Fast det har jag såklart glömt  bort. Så jag dricker upp mitt té och går och lägger mig istället. Blue fruits té, väldigt gott. Drack 8 koppar igår (fast gott är det inte ändå.)

Nu kom jag på vad jag skulle skriva! Det kom in en snygg kille och lunchade på Killingen idag. Sånt blir jag glad av. Japp... Fast vilket antiklimax, jag som trodde jag hade värsta grejen att berätta. Som alltid när man tappar tråden, ordet och tanken. Ner som en pannkaka.

Sov gött.

Kommentarer
Postat av: Malin

Emma, jag ÄLSKAR att du bloggar mycket! du gör min vardag roligare! :D Tänk på stackars mig så spänderar tok mycket tid för mig själv!

PUSS på dig!

Postat av: Mlit

Haha, EMMA :D fortsätt så!! Welike!

2008-09-17 @ 09:42:21
URL: http://essentielle.devote.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback