Världens bästa rubrik

Jag skriver bara för att jag måste!

Jag har inget intressant att berätta direkt. Det rullar på så att säga. Väldigt tråkigt! Varje mening tar ungefär en minut för mig att tänka ut så jag tror att jag slutar nu.

Imorgon börjar jag att jobba klockan fuckingjävlaÅTTA! Whoa, när gjorde jag det sist? Knäpp som jag är så ser jag fram emot det. Jag tror t.o.m. att jag ska koka havregrynsgröt till frukost. 

JAAAA! Mamma är i Stockholm just nu och fick ett sms från en av mina vänner (jag har haft hennes mobil under en längre period då min syster använde min. Jag är för snäll! Och Mamma också. Jävla syster!) Mamma pratar med Pappa på telefon, läser upp Hannas sms, Pappa i sin tur berättar för mig. Jag är svår att nå. Men tjejerna vill gå ut imorgon! Jag är på! 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback