Pandalooken

Vilken jävla dag. Kom hem vid fem imorse efter en efterfest i en industrilokal omgjord till svartklubb. Jag var hungrig och det fanns ingen överbliven middagsmat till mig. Öppnade kylskåpsdörren och stod där och åt skinka och ostskivor. Kom inte på tanken på att göra en smörgås. För många moment alltså, hade lite svårt med motoriken. Det var komplicerat nog att hyvla osten..

Strax ska jag piffa till mig lite och klockan 18.00 börjar jag att jobba. Just nu lyssnar jag sönder en låt som heter "i like you".
I LIKE YOU I LIKE YOU I LIKE YOU! Catchy. Älskar raspiga röster.

LÄSER NI ELLER?!? KOMMENTERA DÅ!

Kommentarer
Postat av: Erika

JAG LÄSER JAG LÄSER!!!



Promenad imorgon? I will call you. Jag vill höra om svartklubben :)



Puss.

Postat av: Malin!

JAG LÄSER OCKSÅ! Hur ser din måndag ut? Har du kanske tid att ses? Hörs sötnos! ;)

Puss

2008-11-30 @ 00:59:09
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Mli

JAG LÄSER !!!!!! :D

2008-11-30 @ 18:33:46
Postat av: Emma

Jag läser också! :D

2008-12-01 @ 15:25:00
URL: http://emmalefverstrom.blogg.se/
Postat av: purre

här är jag med! :D

glöm inte halsduken imorrn empo, mys vi ska ha!

2008-12-01 @ 22:05:32
Postat av: JULIA

oj galet!

jag läser som tusan och kommenterar som tusan med. Är ju tråkigt om man har besökare men ingen som skriver.

Kika gätrna in på min blogg och lämna en liten fråga, tja, om du nu undrar något^^ hade varit kul!

Kram.

2008-12-01 @ 22:14:23
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback