Onsdag

Min kamera är äntligen fixad! Det betyder att jag kan återuppta min favoritsysselsättning, närbildsfotografering.

Vad grått det är idag, jag har ruskigt lite att göra också. Det är bara att se sanningen i vitögat, jag har inget liv utöver jobbet egentligen. Usch, vad sorgligt. Jag jobbar ju inte ens mycket. Idag ska jag iallafall träffa förskylda Erika, vi ska ta en liten promenad i rusket.

Det börjar hända lite grejer på har-inget-livfronten ändå, jag kanske ska börja sälja aloe veraprodukter. Det var Mamma som tyckte att det passade mig, jag som gillar att snöa in mig på saker och är allmänt nördig. Imorgon ska jag hem till en tjej som också ska börja sälja mirkalet aloe vera och på lördag ska jag på någon slags utbildning på Stadshotellet i Karlstad. Vi får se hur detta går.

Kommentarer
Postat av: Malin!

EMMA! va kul! :D det låter som du kan vara handen i handsken för det här jobbet;)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback