Biopopcorn

Vart var jag?

Jag har jobbat mest hela tiden, Fredag, lördag, söndag, måndag och idag tisdag.

En "utgång" hann jag med i fredags också. Snyggast på förfesten i min död brud-utstyrsel. Så snygg att mitt likbleka ansikte togs som illamående och alldeles för full av Ankans vakter, där blev jag inte insläppt. Visst, jag var full, men inte för full och fy fan vad tråkigt det var att vara den enda i vårt stora sällskap som blev nekad i dörren. Förnedrande är ordet. Blev mycketmycket ledsen.

Ikväll ska jag ta mig in till stan och se på bio, Låt den rätte komma in. Jag vill hellre se den nya Bondfilmen. I söndags hann jag hem och såg halva Die another day. Vad bra den var, det hade jag glömt bort. Jag tar oftast för givet att jag hatar actionfilmer. Bond är ju bäst! Kommer ni ihåg när man var liten? Självklart. Ett tydligt minne jag har är myspys på fredagskvällarna, godis, chips och Coca-Cola tillsammans med en Bondfilm på 3:an. Vill återuppleva det ikväll igen.

Pappa: Den där bilen är specialbyggd. Den är nämligen fyrhjulsdriven.
Jag: Specialbyggd? No shit Pappa? Bilen kan ju kamouflera sig efter omgivningen!!! Fyrhjulsdriven? Haha!
Pappa: Ja, men till filmen. Aston Martin gjorde bilen speciellt till Bondfilmen.

Verkligheten är bra tråkig ibland.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback