"Whyyy do I feel tired?"

Den tanken slog mig nar jag jobbade forut. Ratt kul, svaret ar ganska uppenbart. Var ute och drack igar. Kom hem nangang efter fyra, sov daligt vaknade en gang i timmen typ. At inget och jobbet ar ratt slitigt. Sa varfor? Hehe. Det blev massa drinkar igar.. Hade massa drinkbiljetter pa en fin bar i Darling Harbour. Efter atta vodkadrinkar (for min del) akte jag och A. min arbetskompis hem till henne och drack lite mer. Sen visade det sig att hon ocksa hade gratisdrinkar pa ett stalle, sa dit akte vi. Efter tva glas med bubbel akte vi vidare, till Kings Cross. At och drack lite mer. Sen vart jag sa jadra packad. Dumma bubbel. Brukar inte dricka mousserat vitt vin. For det ar djavulen. Men vart var det, jag firade namligen att jag aker ifran Sydney! Nasta onsdag tar jag flyget upp till Cairns, jag kopte flygbiljetten igar. Sa himla nojd och glad ar jag nu. Nu ska jag leva akta backpackerliv!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback