Saturday-Yey!

Nu ar jag i Cairns. Spenderade tre timmar i luften for att komma hit. Sa langt bort ar det... Bor pa ett skitigt men mysigt hostel. Traffar mycket folk precis som jag hoppades pa. Ikvall ar det lordag och jag stannar inne orkar inte festa ikvall. Jag vet arligt talat inte vad jag ska skriva har pa bloggen. Livet ar enkelt men anda inte. Har bara mig sjalv att oroa mig for.. Det ar ocksa en nackdel nar jag kanner att jag maste prata med nan. Kanns som jag inte har traffat Anna pa veckor. Tre dagar sen. Sa nu terrar jag henne pa facebook. Men det ar valdigt skumt att vara sjalv nu efter att ha spenderat varje dag tillsammans med nagon. Sju manader i samma rum och pa samma jobb. Har aldrig umgatts sa intensivt med nagon, nagonsin... Buhu, nu gar jag och lagger mig.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejduhejdu! Vad ska du göra i Cairns? Vad gör Anna? :) Glömmer bort att läsa på din blogg... Det är dumt. Ska börja kolla oftare:) Kram på dig!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback