Nu var det langesen igen...

Forra onsdagen blev jag sjuk, pa torsdagen fick jag skjuts till ett medical centre och dar bekraftade lakaren att jag hade streptokocker (ajajaj!) Fick pencillin, fyra kapslar om dagen i fem dagar, hard kur. Jag lag utslagen hela fredagen och lordagen. Jag pratade precis som E.T sa svullen var jag i halsen. Varje ord och svaljning var en anstrangning. Sondagen var det bara att ta sig i kragen och pallra sig ner till jobbet. Pa mandagen var det dejttajm igen. Ny kille, nytt fiasko! Jag tror inte australiska killar ar min grej och speciellt inte Sydneypojkar. Idag har jag jobbat och imorgon ska jag jobba. Fick bara 13 timmar den har veckan. Inte nog! Bossarna har inte mycket pengar nu men anda. Kanske ar vart att dra vidare snart. Funderar skarp pa att aka norrut, upp till Cairns, dar solen skiner. Ja, det ar vad jag pysslat med pa sistone.
JAG AR MORKHARIG NU! Far kirra bilderna snart ocksa sa ni far nat vackert att titta pa. 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback