Lilla lata jag.

Idag ar det sondag och har regnar det ibland. Jag har fortfarande inte sokt nagot jobb (som jag skulle gora forra mandagen.) Har ungefar 600 kr kvar. Jag har visserligen betalat for min sang anda tills nasta lordag sa det kanns gott. Jag har aldrig varit sahar fattig, nar man bodde hemma raknas inte. Haha, ratt kul faktiskt vilka situationer man satter sig sjalv i. Pa nat underligt vis sa tycker jag om det, men jag ar en knappis sa vafan. Men nu maste jag verkligen fa ett jobb imorgon! Vill helst jobba pa en restaurang pa dagtid, orkar inte med ett bartenderjobb pa nan busy klubb.. Pa kvallarna vill jag sjalv festa till det ju.
Nu ska jag ata nudlar.
Tjipptjipp!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejru godis! Du ska nog inte dricka alkohol om du äter pencillin, tror det bryter kuren:S Jag ska nog jobba i Kil ja! Hela juli och halva augusti. När åker du till Norge?? Åh vad gulligt med kortet på oss då:D Jag håller på o ta ner alla kort från mitt rum, ska ju flytta hem om en vecka... Det börjar bli riktigt tomt i alla rum nu, tråkigt:( Har haft min sista fiollektion också, jättehemskt. Men men, snart är jag hemma hos Emil:D Pusspuss!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback