Sunrise.

Ytterligare en morgon da jag ser solen ga upp. Har ar klockan 07.23 och jag har inte gatt och lagt mig an. Woolshed, mitt jobb, stanger 05.00 pa fredagar sa jag stannar och stadar upp baren till typ 06.00.. Det var stjarnklart och fullmane nar jag fick skjuts hem fran jobbet. Ah, jag gillar mina arbetskompisar! Sota tjejer allihop. Snart ska jag duscha och sova. Igar kom jag inte upp forrens 18.27. Vaaadda vant pa dygnet?
Var ute igar, det var alright. Forst Rhinobar och efter det Woolshed. Kvallen beskrivs bast med bubbly, flort, jagerbomb&wkd, dans, tjejsnack och kyssar. Hookade upp med en kille fran Belgium gjorde jag, hahaha. Aaah, visste ni att dem pratar bl.a. franska dar? Jag aaaalskar accenter! Fast inte irlandsk och osteuropeisk. Den svenska engelskan ar inte sa cool heller. I alla fall, det var en kul kvall.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback