Samma tid och samma plats.

Nu sitter jag har efter jobbet igen. Igar, lordagkvall, var det tva veckor sen jag borjade jobba pa Woolshed. Hujedamig, tiden gar sa ackligt javla snabbt. Snart kommer jag vara hemma igen. ANGEST! Har ingen aning om vad jag ska hitta pa nar jag kommer hem. Det enda jag kanner ar att jag vill ha kul, sa plugga blir det verkligen inte. Ska nog jobba och tjana pengar och ut pa lite resaventyr igen, dock inte sa lange i taget. Knepigt att vara hemma snart! Jatteskumt. Mamma och pappa vet jag kommer vara precis likadana som jag lamnade dem, men i var alder sa hander det sa mycket och det kanns som jag har missat massa. Och syskonen, vilka ar dem nu? Martin fyller snart 18 ar, 28 juni. Sa nar jag kommer hem sa kan jag ta med mig lillebror pa krogen. Det kan nog vara riktigt kul det. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Hade en ratt dryg dag pa jobbet, gick hela tiden och var smairriterad pa nagonting eller nagon. Jag tankte aven ut en liten vett och etikettlista hur man ska bete sig nar man bestaller i baren. Den blev lang. Tar den i nasta inlagg. For nu ska jag mysa till det med dusch och lang somn.
Pussipussi!   

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback