Pratglad idag. Och irriterad tydligen.

Langre ner har jag ett inlagg om "saker" som far mig att kanna mig obekvam. Vissa killar har pa hostlet har slutat bry sig om att jag ar en tjej, for de vet att jag aldrig skulle ligga med nagon dem, mohaha. Sa jag hanger med grabbarna och gyd vad mycket skit jag far hora! Mest om tjejer och jag blir morkradd! Ingen respekt overhuvudtaget. OCH VET NI VAD DEM SA ELLER, VET NI?! (Haha inne pa det har sparet idag.) Na, klart ni inte vet.

Klockan 04.30 och jag ar tillbaka efter jobbet. Fyra killar sitter ute och dricker fortfarande, crazy. Jag slar mig ner och fragar hur kvallen har varit och sant.
-Emma love. Have you been drinking after work?
-Nope, I never drink after work...
-So we can't take advantage of you then?

Alla andra "You didn't just say that!!!"

Vad har jag for rykte har undrar jag nu? Killkompisar ar mogel. Maste skaffa mig nagra brudkompisar.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej du=) Här sitter jag och läser alla gamla inlägg som jag har missat... Usch vilka äckliga killar! Fy. Jag längtar efter dig!!! Pussar


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback