Oooh...

Kolla min bakgrund. Lite smalesbisk men whatever. 26 februari pa Cherry. I Melbourne. AAAH! Jag vill sa jattegarna till Melbourne, det verkar vara den coolaste staden i varlden. Har hort massa fint om den staden, om shoppingen, utelivet och folket. Jag angrar att jag inte drog dit i januari nar det var Australien Open. Shit, hur dum var (ar oturligt nog) jag? Jag som alskar att kolla pa tennis. Gor det alldeles for sallan.
Fast Cairns ar ratt okej ocksa, harligt litet stalle med massa backpackers.
Ikvall ska jag ut! Har inte haft en redig utekvall pa typ tva veckor, fy fan vad jag ska dansa. Och dricka. Jagerbombs. Ey, vet ni vad det ar? Varldens basta grej, en shot med jagermeister och ett litet glas med red bull. Man droppar shoten med jager ner i glaset med red bull och dricker det snabbt som attan som det inte finns nagon morgondag. Vart.
Jag kanner att min blogg ar valdigt ytlig men whatever again. Nu ska en asiattjej ha datorn.
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback