Ett inlagg. Ett litet inlagg.

Jobbade 23-04. Och nu sitter jag uppe 7.43 pa morgonen, kan inte sova efter jobbet. Det ar riktigt stressigt, tank hog musik, glada fulla manniskor som skriker som vill ha uppmarksamhet och tank overdos av red bull (som for ovrigt ar jadrigt underskattat.) Rolig kvall anyways, jag alskar att jobba i bar! Idag ska jag tvatta. Det behovs. Stada min lilla horna i mitt rum, som for ovrigt ar en girls dorm. Ratt gott, det kan ga ratt vilt till pa hostel if you know what I mean. Imorgon far jag min forsta lon och pa torsdag ska jag defintivt festa. Kanske aven onsdag. Livet ar ratt bra nu. Jag far forsoka ta "saker" mindre seriost. Men hej och ha, superseriost vare ja. Can't bring me down. Hmm, nagon ar visst lite flummig och overtrott. Red bullen har slutat att verka sa nu far det bli ett besok till duschen och sangen. OH yeah, i could do that.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback