Wannabe bakis. BAKIS!

Idag ska jag tycka synd om mig sjalv och leka att jag ar jattebakis for att vinna sympati. Och jag ska ata McDonalds, for jag ar bakis. Sa jag att jag ar bakis forresten? Stackars mig!

Jag ar sa trott pa en tjej i mitt rum! En mobil ringer pa morgonen, en hog javla irriterande ringsignal. Tror du att personen ifraga gar ut ur rummet och svarar i telefonen som vanligt folk gor? Na, for det ska pratas hogt och tydligt med knacklig engelska. GAH! Kunde inte somna om och detta hander allt for ofta.. Men jag ar for mesig for att saga till sa jag haver ur mig all min frustration pa bloggen. Ja josses.

OH VAD JAG SAKNAR MINA FINA VANNER! Det ska bli sa harligt att traffa alla och fa hora vad dem har haft for sig pa sistone. Jag och halla kontakten over internet alltsa. Inte bra. Det ar ju inte samma sak ju. Hoppas dem fortfarande tycker om mig aven fast jag inte skickar vykort eller svarar pa facebook (daligt samvete har.)

Det ar molnigt idag och det ar ju meningen att det ska vara sol. Hade planerat in en dag vid lagunen. Maste bli brun. Har bara en vecka kvar i Australien och jag har solpanik och brunstress, det ar ju nastan som om jag vore pa Mallorca. Svennesemester.

(Det har ar inlagget som jag skrev om i forra inlagget. Jag hittade det!)

Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer alltid tycka om dig Emma:) Fast kanske inte om du flyttar till Norge... ;P Skitland! Hehe...

2008-07-21 @ 23:03:21

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback