Tjipp o hej!

Kreativiten floooooodar. Not. Usch, vad jag ar trott. Ikvall ar det Annas sista kvall har i paradiset med daligt vader. Jag jobbar saklart, skamligt! Vi ska i.a.f ut och ata mat och dricka lite ol.
I mandags gick vi upp i ottan och hoppade pa en tourbus som tog oss lite mer norrut pa ostkusten. Regnskogsvandring ni vet. Jag hade tankt mig att det skulle vara som i min fantasi, jag tankte mig en djungel. Visst, det fanns slingrande vaxter pa traden, enorma ormbunkar, det var blott, vi sag vattenfall... Fast det var asfalterat! Vad da kanna sig som en dum turist med kameran i hogsta hugg? Bussen korde runt till olika skogar och strander for fototillfallen. Vi akte aven till en wildlife park dar vi sag massa faglar, kangurus och krokodiler. Vi var med och matade krokodilerna vilket var riktigt laskigt! De slangde i hela grishuvuden som krokodilerna fangade, ljudet nar dem bet igenom grisskallen var otroligt creepy. Ihaligt och kraskras. Huuuuu. Det hanns aven med lite krokodilsafari i en stor alv, sag fyra vilda krokodiler och en treesnake som lag och vilade pa en tradgren.
Nu maste jag vara social...
TJING!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback