Save tonight.

Jag har inget nytt eller intressant att beratta men eftersom bloggen ar min basta van for tillfallet sa ar det lika bra att skriva av sig lite. Idag har jag solat, som vanligt, atit skitmat, som vanligt men ikvall da ska jag for ovanlighetens skull inte jobba! UUUUUT! Vet inte riktigt hur jag ska borja kvallen, om jag ska pallra mig ivag till grabbarnas hostel och dricka lite dar. "Grabbarna" ar tva killar som jobbar som glasplockare, a.k.a glassies, pa Woolshed. Eller kanske hanga med dem irlandska tjejerna har pa hostlet pa karaoke. Det vore ju kul! Jag som alskar att gora bort mig. Sjunga kallas det visst. Klockan 23.00 ska jag mota upp en annan Emma, en tjej som jag jobbar i baren med. Hon ar fran Frankrike och jattesot.. Jag vet hur kvallen kommer sluta iallafall, pa Woolshed saklart. Australiens  #1 backpackernattklubb (kottmarknad, pickup place etc. etc..)

Nu ar klockan 16.40 och snart ska jag nog skutta ivag for att kopa alkohola...

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback